Зв'язок з нами

СВІТ

Китай не надав експертам ВООЗ інформацію про перші випадки зараження COVID-19

Китай не надав експертам ВООЗ інформацію про перші випадки зараження COVID-19

Китай не надав експертам ВООЗ інформацію про перші випадки зараження COVID-19

Коронавірус у Китаї (фото: People’s Daily, China)

Китайська влада відмовилась надавати експертам Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), що досліджували в китайському місті Ухань причини появи коронавірусу, дані про перші випадки зараження коронавірусом SARS-CoV-2.

Про це повідомляє The Wall Street Journal із посиланням на експертів ВООЗ.

Мікробіолог з експертної групи ВООЗ Домінік Дауер заявив, що китайська влада надала представникам організації лише пару прикладів, але це не те саме, що обробити всі випадки, як потрібно для стандартного епідеміологічного дослідження.

Як повідомили члени команди ВООЗ, влада КНР і китайські вчені надали власні дослідження, при цьому китайська сторона запевняла, що не фіксувала випадків COVID-19 до спалаху коронавірусу в Ухані.

Читайте також

Китай не надав експертам ВООЗ інформацію про перші випадки зараження COVID-19

Китай не надав експертам ВООЗ інформацію про перші випадки зараження COVID-19

Експерти ВООЗ відвідали ринок в Ухані, який вважають джерелом коронавірусу

Китай не надав експертам ВООЗ інформацію про перші випадки зараження COVID-19

Китай не надав експертам ВООЗ інформацію про перші випадки зараження COVID-19

У Китай не впустили двох експертів ВООЗ: виявили коронавірус

ВООЗ також не дозволили ознайомитися з даними, які лежали в основі цих досліджень. Ця інформація могла б допомогти проаналізувати, наскільки рано і наскільки інтенсивно вірус почав поширюватися у Китаї.

Своєю чергою, Національна комісія охорони здоров’я Китаю і Міністерство закордонних справ не відповіли на прохання прокоментувати цю інформацію.

Нагадаємо, що науковці зі Всесвітньої організації охорони здоров’я впродовж місяця в Китаї досліджували походження COVID-19 та шляхи його передачі до людини.

Читайте більше у нашому матеріалі: Дослідники ВООЗ спростували міфи лабораторної та кажанячої природи коронавірусу

Джерело

Continue Reading
Натисніть щоб коментувати

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

СВІТ

У Баварії дороги чистять розсолом від солоних огірків

У Баварії дороги чистять розсолом від солоних огірків

У Баварії дороги чистять розсолом від солоних огірків

солені огірки (фото: УНІАН)

У Баварії на окремих ділянках доріг використовують розчин, що залишився від виробництва солоних огірків, аби почистити проїжджу частину від снігу та льоду.

Про це повідомляє видання DW.

Місцева влада прийшла до висновку, що такий спосіб обробки доріг є економічно вигідним. Огіркового розсолу вистачає на обробку приблизно 1500 кілометрів доріг, що економить близько 700 кілограмів солі. Компанії-виробнику вигідно збувати розсіл: можна заощадити на очищенні відпрацьованої води.

Пілотний проєкт запустили торік та, мабуть, були ним задоволені: цього року баварські дороги знову поливають огірковим розсолом.

Читайте також

У Баварії дороги чистять розсолом від солоних огірків

У Баварії дороги чистять розсолом від солоних огірків

Зеленський проконтролював прибирання снігу в Україні

У Баварії дороги чистять розсолом від солоних огірків

У Баварії дороги чистять розсолом від солоних огірків

Кличко вночі перевірив, як Київ прибирають від снігу – відео

Нагадаємо, Львівська міська рада запустила пілотний проєкт у боротьбі з ожеледицею на дорогах. Влада вирішила використати для цього кавову гущу.

Таку ініціативу запропонувала радниця міського голови Львова Ірина Оршак. Вона зазначає, що кавова гуща після використання має абразивні властивості, не лише не шкодить зеленим насадженням, а й може бути їм корисною та не потребує збору після використання.

Джерело

Continue Reading

СВІТ

Ілон Маск розпочав продаж роутерів для космічного інтернету

Ілон Маск розпочав продаж роутерів для космічного інтернету

Фото: flickr.com

Абонентська плата для мережі Starlink становитиме $99

Прийом попередніх замовлень на абонентські комплекти свого супутникового інтернету відкрила компанія Starlink SpaceX Ілона Маска. Як повідомляє The Вell, при досягненні стабільного грошового потоку Starlink вийде на IPO.

На сайті Starlink пропонується внести поворотний депозит в $99 і вказати свою адресу. Поки що послуга дійсна для мешканців США, Великобританії та Канади. Для деяких адрес вказано початок роботи до кінця поточного року – втім, компанія залишає за собою право затримати поставки комплекту на півроку. Комплект (супутникова тарілка, штатив, Wi-Fi роутер) коштує $499, місячна абонентська плата $99. Бета-тестування супутникового інтернету вже йде, а нещодавно SpaceX розкрила, що в ньому беруть участь понад 10 тисяч чоловік. Незалежні тести показали, що по Starlink доступні швидкості завантаження до 200 мегабіт в секунду при середній швидкості, відповідної провідного широкосмугового інтернету (50 – 150 Мбіт / с), і перервами на десятки секунд кожні кілька хвилин (через неповноту угруповання).

Поки в сузір’ї Starlink тисяча супутників, повна угруповання першого етапу повинна скласти 12 тисяч супутників. Вона повинна забезпечити доступ до швидкісного інтернету майже на всій поверхні Землі. Маск недавно написав, що Starlink вийде на IPO після досягнення стабільного грошового потоку – і має намір стати першим в історії комерційно успішним проєктом такого роду.

Як повідомлялося раніше, Федеральна комісія зі зв’язку США (FCC) виділила компанії Ілона Маска SpaceX субсидію в розмірі $885,5 мільйонів на забезпечення американців доступом в інтернет шляхом розгортання на навколоземній орбіті мікросупутників Starlink.

Джерело

Continue Reading

СВІТ

У Китаї заборонили мовлення телеканалу BBC

У Китаї заборонили мовлення телеканалу BBC

У Китаї заборонили мовлення телеканалу BBC

ВВС (Фото: ВВС)

Державна адміністрація радіо і телебачення Китаю (NRTA) заборонила міжнародному телеканалу BBC World News мовити на території країни.

Про це пише агентство Xinhua.

Китайський медіарегулятор звинувачує британський канал у серйозних порушеннях законодавства Китаю про роботу іноземних супутникових телеканалів.

Зокрема, у Китаї заявили, що журналісти BBC нібито порушували вимоги до правдивого висвітлення новин, шкодили національним інтересам Китаю та підривали національну єдність.

Оскільки робота телеканалу не відповідає вимогам Китаю як міжнародного мовника, BBC World News не має права продовжувати роботу на території КНР. NRTA не прийме заявку каналу на мовлення наступного року, ㅡ ідеться в повідомленні.

У BBC зазначили, що розчаровані таким рішенням уряду Китаю та пов’язують це з тим, що в січні 2021 року Велика Британія заборонила мовлення на території країни англомовної версії каналу China Global Television Network (CGTN).

Окрім того, британські журналісти висвітлювали репресії проти уйгурів та інших етнічних і релігійних меншин у Китаї, що також не сподобалося китайському уряду.

Читайте також

У Китаї заборонили мовлення телеканалу BBC

У Китаї заборонили мовлення телеканалу BBC

Китай відреагував на накладені Зеленським санкції проти інвесторів "Мотор Січі"

У Китаї заборонили мовлення телеканалу BBC

У Китаї заборонили мовлення телеканалу BBC

Китай доставить Україні 5 мільйонів доз вакцини Sinovac

Нагадаємо, президент України Володимир Зеленський (досьє Володимира Зеленського) опублікував твіт, у якому привітав китайців із Новим роком (за східним календарем).

Свій допис президент написав китайською та супроводив ілюстрацією зі стародавнім храмом Непалу. Згодом, коли користувачі соцмережі у коментарях цього посту почали писати, що ця ілюстрація вітання недоречна, фотографію у пості Зеленського замінили на іншу.

Джерело

Continue Reading